FAQ'S

Krävs det utbildning för att köpa apparatur från er?
Ja! Utbildning ingår inte i våra priser för apparatur men är ett krav för att få köpa. Kontakta oss om var och när utbildning kan ske.

Era lärare, vad har de för utbildning?
Våra lärare är noga utvalda och har en gedigen kunskap och erfarenhet inom sitt område. Vi arbetar endast tillsammans med diplomerade/auktoriserad hudterapeuter, sjuksköterskor och läkare.

Får vem som helst köpa apparatur av er?
Nej! Vi säljer endast till diplomerade/auktoriserad hudterapeuter, undersköterskor, sjuksköterskor och läkare.

Säljer ni Botox till MicroGold?
Absolut inte! Vi säljer endast MicroGold. Vid behandling med MicroGold kan botox med fördel blandas i för kunden specialanpassad "cocktail". Endast läkare får lov att skriva ut botox och delegera till lämplig person. Vi anser att endast läkare och sjuksköterskor bör behandla med botox. 

MARKNADSFÖRING

Erbjuder ni marknadsföringsmaterial till er apparatur?
Ja! Vi tillhandahåller broschyrer, posters och skyltar till våra olika apparatur. Önskar ni som kund större trycksaker som roll-ups och vepor har vi färdiga förslag som kan beställas. 

Har ni bilder som kan användas på sociala media och hemsida?
Ja! Kontakta oss så får ni inlogg till vår Dropbox. Där hittar ni bilder, konsultationsformulär/samtycke och mycket mer.

OBS! Plattformar som Instagram och Facebook gör det enkelt för oss att dela andras bilder. Vill ni använda någon annans före- och efter bilder kom ihåg att tagga kontot som ni delar bilden ifrån. Bäst är dock alltid att kunna visa upp egna före och efter bilder. Så glöm inte att fota! Var noga med att få kundens underskrift på att det är ok att ni använder bilderna. 

LEVERANSER/BESTÄLLNING

Jag vill bli kund hos Servita, hur beställer jag?
Kontakta oss via telefon, 040-470101 eller e-mail info@servita.se så hjälper vi dig.

Hur lång leveranstid har ni?
Det är vår ambition att skicka beställningar som kommer in innan kl 12.00 samma vardag. Senast nästkommande vardag. Vi skickar med DHL till ditt närmsta utlämningsställe eller direkt till kliniken.

Hur hanterar ni restnoteringar?
Skulle någon produkt vara tillfälligt slut på lager meddelar vi dig det vid beställning. När varan är åter i lager kontaktar vi dig på nytt. 

© Copyright Servita Skin Tech